Werk

Wel eens meegemaakt: zo’n reclameman die een uur staat te ouwehoeren over de veertien verheven gedachten en twaalf verborgen boodschappen die er in een logo verstopt zitten? Hoe beter hij zijn best doet, des te sterker hij duidelijk maakt dat het logo niet op eigen benen kan staan.

 

Goed werk heeft mij niet nodig om zich te presenteren. Het spreekt voor zich. Voor een indruk, kijk in het portfolio.

 

Ik wil wel iets zeggen over wat ik mooi vind aan dit werk. Dat je het kunt zien en vaak letterlijk vastpakken.

OVER HET HOE

Een werkproces is een avontuur

tekst
INTERVIEWEN EN TEKSTEN SCHRIJVEN

Tekstschrijven is goud zoeken. Dat goud ligt bij de opdrachtgever, die echter vaak geen idee heeft waar. Hij zoekt op verkeerde plekken en te ver weg.

idee
IDEEËN ONTWIKKELEN EN UITWERKEN

“Wat knap, zo snel als jij met ideeën komt.” Hoho, effe dimme dame. Ik kom niet met ideeën, zij komen naar mij toe, zodra ik begrijp wat een opdrachtgever wil. 

ontregelen
TEGENDENKEN EN ONTREGELEN

Meedenken is belangrijk, tegendenken nog belangrijker. Vond Socrates ook. En we weten allemaal hoe het met hem afgelopen is.

DUS ALS WE GAAN SAMENWERKEN…

…zeg dan niet dat u niet gewaarschuwd bent

57%
HUH?
78%
POEH

``Lastige vragen stelt die man soms. Maar wel raak.``

87%
WOW!

Dat is pecies wat we willen hebben, ook al konden we het niet omschrijven.

100%
JA

Zouden we hem nog een keer bellen, voor een opdracht?

879

BEGINNEN MET EEN STUK KARTON

Erop vertrouwen dat er een huis in zit.